Eğitimimiz KOSGEB desteği ile ücretsiz olarak ve çevrimiçi gerçekleştirilecektir. Katılımcı sayısı kontenjanlarımız ile sınırlıdır. Etkinliğe kabul edilen katılımcılarımızın kayıt formunda beyan ettikleri elektronik posta adreslerine zoom bağlantı bilgileri iletilecektir.
İçerik: - Pazarlama Kavramının Tarihsel Gelişimi - Değer Zinciri Analizi - İşletmenin Dış Çevresinin Analizi (Rekabet Analizi) - Pazarlama Stratejisi: Pazar Bölümleme ve Hedef Pazar Seçimi - Pazarlama Stratejisi: Pazarlama Karması - Pazar Araştırması
Sunum: Doç. Dr. İrge Şener İrge Şener, Orta Doğu Teknik Üniversitesinde Mühendislik Fakültesinde lisans, Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesinde İşletme Yönetimi Yüksek Lisans eğitimini almıştır. Stratejik Yönetim alanındaki doktora çalışmasını 2011 yılında Başkent Üniversitesinde tamamlamıştır. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren uluslararası ve özel ve kamu Türk şirketlerinde, çoğunluğu danışmanlık alanında olmak üzere iş deneyimine sahiptir. Stratejik yönetim alanında birçok uluslararası ve ulusal projede görev almıştır. Bunun yanı sıra, girişimcilik, ağ yapıları ve kümelenme ile ilgili TÜBİTAK projelerinde araştırmacı olarak çalışmıştır. 2011 yılından itibaren Çankaya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde öğretim üyesi olarak görev yapmakta olan İrge Şener’in uzmanlık alanları Stratejik Yönetim, Kurumsal Yönetim, Girişimcilik ve Rekabetçiliktir.
---------------------------------------------------------------------
Tarih: 14-15-16 Ağustos 2024 Başlama Saati: 14:00 Kayıt: https://forms.gle/2wqUQ6GnXzQxkJMG8
|